уторак, 4. новембар 2008.

Cura trazi curu....

U ovom blogu zelim zainteresobati nezainteresovane, zelim postaci ljude slicnih meni, zelim se boriti za nesto za sto se vrijedi boriti, a to je ljubav i potpunu slobodu na nju!

Izaci sa djevojkom van i da ona i ja budemo ono sto jesmo, a to je zaljubljuni par, a ne samo za neke lezbejke koje nemaju pravo na zivot zbog svoje seksualne opredeljenosti. Dosta mi je vise da me neko osudjuje sto zivim svoj zivot na nacin koji sam ja izabrala. Sa njim nediram nikog niti zelim ikog povrijediti, samo zelim na svoje pavo, PRAVO NA ZIVOT!
Mnogi nas osudjuju, ima i ljudi koji nas podrzavaju, pa cak i onih koji stoje po strani i koji se prave da ih se to metice, eh, pa dragi moji ljudi, tice se svih nas!
Za pravo na ljubav,
Za pravo na slobodu,
Za pravo na zivot bez straha, osudjivanja, odricanja, srama i
za zivot za svoje pravo JA, kao QUEER POPULACIJA!

Нема коментара: